שקד נגד נחמן שי: "מצפה מהשרים לא לצייץ בחוסר אחריות"

איתי גדסי No Comments on שקד נגד נחמן שי: "מצפה מהשרים לא לצייץ בחוסר אחריות"

השרה שקד תקפה את השר נחמן שי: "מציעה ששר התפוצות יתמקד במשימה הלאומית העומדת לפתחנו לקליטת עשרות אלפי עולים, ולא בהוצאת דיבתה של ישראל וערעור מדיניות ההגירה שלה"

נחמן שי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת הפנים, איילת שקד מגיבה לשר התפוצות, נחמן שי שתקף אותה על רקע מדיניותה בנוגע לפליטים: "מציעה ששר התפוצות יתמקד במשימה הלאומית העומדת לפתחנו לקליטת עשרות אלפי עולים, ולא בהוצאת דיבתה של ישראל וערעור מדיניות ההגירה שלה", כתב היום שקד.

"ישראל תקלוט אזרחים מאוקראינה ורוסיה בהיקפים נרחבים מאד גם ביחס לעולם, מצפה מהשרים להיות גאים במדינה שלהם ולא לצייץ בחוסר אחריות", הוסיפה השרה.

הבוקר תקף שר התפוצות את מתווה הפליטים שהוצג בכנסת על ידי השרה שקד בריאיון לרדיו 103 ואמר כי "מדובר בפתרון מביש". לדבריו "תנו לאלו שמגיעים לישראל בכוחות עצמם – להיכנס לפה. בכמה אנשים כבר מדובר?".

אתמול כתב שי: "המראות כאן בגבול פולין-אוקראינה קורעות לב; זרם אינסופי של פליטים שהשאירו הכל מאחור לעיתים קרובות כולל אבות, אחים ובנים ישראל חייבת לשמור על שעריה פתוחים בפני האנשים האלה, יהודים ולא יהודים כאחד, ולספק מקלט לאלה שנמלטים מהמלחמה האכזרית הזו".

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ גלעד קריב הגיב לדברי שקד בריאיון לרדיו 90: "השרה שקד נהגה בצורה לא ראויה בשר נחמן שי. שרים לא צריכים נזיפות משרים אחרים. נחמן שי לא אחראי על ההסברה של מדיניות הממשלה. השרה אוחזת בגישה שמרנית בענייני הגירה, אבל צריך ללכת לצד היותר מקל. לא מדברים על פתיחה גורפת של השערים".



0 תגובות